Smršť

Lezou mu poslední čtyři zuby, je to peklo, už několik týdnů prostě noci nespim, dopoledne to pak dospává, já zvyšuji dávky kávy. Hlava mi nebere, proč jsem se rozhodla, že zrovna v tomhle období odvykne dudlíku, zvyšuje se rodinné utrpení:).

Máme zaseto, zasazeno, jo vlastně nám chybí dýně a cukety, ale protože jsme teď na tři dny pryč a mám potřebu nově zasazené sazenice chodit stále kontrolovat a povídat si s nima, tak poslední várku zeleniny zasadim až po návratu. V následujících týdnech mě čeká mulčování, zbožňuju to rozmlouvání s rostlinami, mysli si, co chceš:).

Už dlouho chci shrnout své pokusy o ekologičtější domácnost. Dřevěné kartáčky mi nejdou, na rovinu se mi z dřeva v puse zvedá žaludek, podobný efekt mi dělá i domácí kokosová pasta na zuby. Prý prodávají pastu v tabletách, zkusim ji někde koupit. Na dřevěné kartáčky ale nezanevřu, zkouším další a další. Pytlíky a igelity používám méně, v obchodech úspěšně odmítám. Vodu v petkách jsme přestali kupovat, pijeme vodu studniční, studánkovou a vozenou od rodičů. Na další ekoteroristické akce nemám teď momentálně myšlenky, ale baví mě to a budu pokračovat.


Máme bojovného kohouta, přiskakuje ke mně bokem, čepíří se a útočí, do sadu tak chodim jen s vidlema přes rameno. Minule jsem po něm hodila přesně mířenou střelou rýč, uskočil.

Jsem unešená z knihy Ditera Storla Jsem součástí lesa, doporučuji! Taky se mi docela dost líbí dvě dětské knihy Kosprd a Telecí a Flandil ve školce, obě s tématikou školky, každá jiná a obě fajn.

Tři dny v hotelu Monínec, mimo sezonu, pro děti nic, teambuilding velké developerské firmy v tom samém čase, DJ do rána, Bárny v noci ječí, ale i přesto přeze všechno jsme si to poctivě užili, páč nepracujeme, věnujeme se sobě a dětem. Krásná nedaleká Jistebnice, hlavně úžasný aleje vzrostlých stromů. Pole s jetelem, to bylo pro mě jedno z the bestovek:), jsem prostě nenáročná. Zakončila jsem to stylově, v krásnym obchůdku v Sedlčanech, stáčená drogerie a podobně, pro ekobio matky ráj na zemi:)





Komentáře

Oblíbené příspěvky