po měsíci práce

Sedim u Dáši a je mi krásně, prodýchávám svého panáka, když se v jednu chvíli odprošťujeme od fyzického těla moje JÁ lakonicky nadhodí: "ale já mám tu Zuzanu opravdu rádo:)", no takhle to mám. Je to pěkné zakončení jednoho zas přelomového měsíce, neb střecha stojí, podlaha je vylitá, okno je vybourané. Centrum se pomalu ale jistě rodí. Muži skončila měsíční fyzická dřina a už zas sedí v teple kanceláře, ne že by tedy hýřil radostí, prý by radši zůstal s námi. Pomůže mu to alespoň co do vizuelu, oholí se, dojde si ke kadeřníkovi, aby mu zkrotil hřívu a přiveze z Prahy potraviny, po kterých jsme teď měsíc tesknili:), což je zejména dobré kafe a bio kozí mléko pro děti.




Bárny ukazuje na svýho velkýho bráchu, babi a děda jim totiž říkají Vinnetou a Old Shatterhand:)

Ve volném čase seju jak šílená, denní jogový režim je v útlumu, ale už mi přišly boty na běh, tohle mě už musí donutit!, zakládáme kamennou zídku, hrabeme se v hlíně, koukáme hodně do nebe a hlavně se stále a dokola divíme a žasneme:))


Minulý týden jsem se setkala s ženami, s kterými si mám hodně co říct, máme si co předat a ta jejich přítomnost je hrozně fajn, jedna z nás říká, že si nás přivolala a já to tak cítím vlastně taky. Ono si jde přivolat všechno, stačí poslat zprávu Vesmíru. Takhle jsem si poslala přání na levné cestování a šup, přiletěla mi výměna našeho domu s přímořským domem...je toho víc, ale tak trochu eliminuju, aby se to zdálo ještě uvěřitelné, hlavně těm, co nejsou v srdci a používají moc hlavu:))

Jarní nálada se všim všudy, něco nového se zrodilo, doma a na zahradě to pučí a kvete, hodně toho odchází, aby zůstalo jen to, co je opravdu potřeba.

ani kultura nechybí, i když všude kolem malta, pily, íčka, kameny, míchačka a ohně:)



Ať vám přichází to, co si přejete!

Komentáře

Oblíbené příspěvky