POZOR už se to blíží!

Zas je tu doba nesmyslného utrácení, waste of money, energy, nepochopitelných nákupů a darů. Apeluji nekupujte lacině, nekupujte nesmysly, křiklavé věci, co na vás svítí z výloh šílených obchodů, najděte si malý obchod s farmářskými, domácími produkty, design obchůdky s českými skvosty vyrobené unikátně, ne ve fabrice unifikovaně. A když je hluboko do kapsy nebo se vám to zdá prostě přemrštěné, jako každý má svůj názor, nikomu ho neberu, tak nekupujte nic, jednoduše se na to vykašli a na návštěvu přivez lahev dobrého vína a trs banánů, věř, že uděláš líp:)

Tipy na další úplně nejluxusnější dary: sklenice vlastnoručně vyloupaných ořechů, domácí šťáva od tety Nadi:), koš domácích jablek s velkou červenou stuhou kolem dokola, vyrobená ozdoba na stromeček, košík natrhaných šípků, kytice z jeřabin, trsy vykopaných trvalek od vás ze zahrady zabalených do celofánu, vlastnoručně udělané pesto, kečup nebo slivovice...:) je toho fakt mraky a je to super lepší než barevný hrneček, kalendáře, levné knihy, plastové srágory a podobně.

Vždyť je to stejně pořád dokola jen o tom, že se chceme vidět a společně pobýt, ať jsou to Vánoce, nedělní oběd nebo středeční káva. A co se dětí týče, tam je to úplně jednoduchý, ty chtěj opravdu jen nás, to nejvzácnější co je - náš čas. Žádný krám jim tohle nedá. Já si už léta konkrétně říkám, na otázku, co chceš k narozeninám, Vánocům,

že chci čas, chci vidět svoje děti, jak se tulí k babičce, jak s dědou vedou polštářovou válku, jak s manželem ve všem tom mumraji vyrábíme klukům pomůcky a  oni nám u toho lezou po hlavách, jak společně snídáme a Jonda má nekonečné proslovy o velkých žábách s očima a velkýma zubama a Bárny je celej zapatlanej a notuje si s Jondou...

...o tom to je, že? no uznej, že je to tak:)





Komentáře

  1. Martin Meheš Kde na to psani beres cas mi hlava nebere :)
    Zuzana Mášová Martine, jsi zlato, tohle jsem napsala teď během 10ti minut, víc času mi to nezabralo, co mě zdržuje je stahování fotek:)
    Katarína Burcáková Galová Krásné napsaný škoda že se takto nikdo nechová 🤔🙁
    Zuzana Mášová já myslim, že je to už lepší Katka:) pamatuji si, že mi třeba naposledy dostali domácí med a taky košík hub, to je prostě top:)
    Petra K Slade Krásný Zuzko. A tak důležitý.
    Zuzana Mášová děkuju Peťo
    Kateřina Srbková Celé léto jsem vyráběla mýdlo, spousty mýdla. Já už mám dárky vyřešené 🙂
    Super · Odpovědět · 2 · 29 říjen v 15:13
    Alena Koník :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ANO !!!
    Peta Tylichova Zúží fakt krásně napsané, vlastně pokaždé když od Tebe tady čtu tak se blazene usmívám, jaká je v tom pravda ale tenhle článek je fakt TOP 😊 jen tak dál.. 😊
    Lucie Strejda Staňková To je tak pekne napsane vzdycky se do toho tak zactu a najednou konec a ja bych cetla tak rada dal .Neches vydat knizku jsem prvni zajemce posilam pusu klukuma tobe taky
    Lucie Strejda Staňková odpověděl(a) · 2 odpovědi
    Jana Krapítko Zase BOMBA kamarádko naše, čekají u nás na Tebe trvalky_ celofán a mašli mám💐
    Paráda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše slova:)

Oblíbené příspěvky