Co se to u nás děje?

Spravovat blog je docela vyšší dívčí, a protože mi nejde vložit vlastní gadget, kam bych vkládala nadcházející události v Jamkách, tedy u nás:), napíšu to do příspěvku, haha:) Tento příspěvek bude možná únavnější, ale cítím, že je třeba vysvětlit what´s going on.

Co mi udělalo asi největší radost a se vším kolem a kolem to souvisí, je vytvoření našeho prvního letáčku, podívejte se na něj taky a můžete zhodnotit, jak se mi povedl, mějte prosím na paměti, že jsem jej vytvářela v plné polní, za provozu domácnosti, kojení, hraní, převlékání, uklízení a vaření. Letáčky mají informativní charakter, vy, kteří nás znáte, víte o naší dlouhodobé vizi, vytvořit ze stodoly Jógové a meditační centrum, prvním krokem bylo geodetické zaměření stodoly, nyní se posouváme do další fáze a tou je tvorba projektu, na něm se začíná pracovat a my se moooc těšíme na výsledky a na další fázi, což bude získání stavebního povolení:)


Zní to jako klišé, ale zahrada mi dělá radost, kamarádka tvrdí, že jsem ukázkový býk, s rukama v hlíně:)

louka

bylinková kopa:)

naše rajčata ve vyvýšeném záhonu



Festival setkání, 5. 8. 2017, doba je uspěchaná, kamarádi jsou hrozně busy, jak to udělat, abychom se viděli a popovídali, nuž sejít se v jeden den, mít hlavu jak pátrací balon, zdolat pár piv nebo aspoň pár malinovek, zabavit děti, vydejchat to, vstřebat novinky a těšit se zas na další rok:) A přišlo mi fajn zvolit termín shodný s naší loňskou, trochu netypickou, "pohanskou" svatbou. Prostě když už! tak už!
Účast přislíbily kapely: Petr Slabý s kapelou a KAMAŠNE a uvidíme, kdo se ještě přidá


Škola pánevního dna, 23. 9. 2017, se skvělou, zkušenou Dášou Kubešovou jsme se dohodly na uspořádání semináře, její přístup je nádherně komplexní, mám potřebu zprostředkovat tenhle zážitek i ostatním kolem sebe. 

ps: doufám, že na procházce k rybníku potkám odborníka na gadgety a příště vás nebudu obtěžovat informativními příspěvky jako je tenhle:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky