Chci být k blogu upřímná, nechci psát jen zprávy zalité slunce, ale ono mi to vůbec nejde:).
Když je den pod psa, tak prostě nemám chuť nic sdělovat a když je krásnej den jako ten dnešní....
v posteli dlouhé kojení po probuzení, do toho ze shora přiťapkal Jonáš, ráno pohodová snídaně...
Venku pak ležíme pod starými jabloněmi, pozorujeme slepice a brouky, cpeme slámu do hmyzího hotelu, jdu se do kadibudky vyčůrat, jen kdyby mě až dovnitř nestíhala ta slepice, to mi trochu kazí idylu..
Oběd jsem si uvařila už včera večer, abych na oba měla čas a klid.
Trochu scénka při jídle, ale nakonec dojedeno, uspáno,věším prádlo, to je nejlepší outdoor aktivita, miluju tu svěží vůni a když si to navěsím..no nevím, jestli to zvěřejňovat....jsem schopná pak chodit a šňůry pořád jedním okem pozorovat, klidně až do večera, kdy pak prádlo posvátně ze šňůr sundavám.....už je to venku.
Sekám kousek zahrady, letos je hodně vos, Jondovi se dnes jedna zahryzla do krku, ale dává to v pohodě........otrháváme zbytky rybízu, fazolky, ty budou k večeři...děti se chladí v bazénku, připravujeme se na festival...uvařim večeři a půjdu kojit, zalévat, pohovořit s mužem a pomuchlat Jondu před spaním:)




Komentáře

  1. tohle se taky musí zaznamenat:
    Petra Slade Nutně potřebuji šňůry na prádlo 🤗
    Zuzana Mášová Peťo, je to pecka, zas už jsem věšela:))
    Petra K Slade Mates mi je nechce dovolit, takovej ten rozkladací deštník, v UK to maj jen gipsies :) Ale vytahovací šňůry by snad dal. Zatím věším na sušák venku.
    Zuzana Mášová Petra K Slade sušák je blbej, to je na prd, vzadu bys mohla mít na dvou tyčích nebo hranolech pěkný šňůry a bylo by to hezký, ať se Matt přijede podívat, jak je to hezký, když to vlaje ve větru:)
    Lucie Jiříková 😀 a ja si myslela, ze jsem divná, kdyz se mi líbí pradlo povesene venku, a zady zjistuju, ze v tom nejsem sama 😅 a obzvlášť ulítávám na klasických latkovych plenkách 😍 ale doma na me koukali jak na blázna, kdyz jsem jim to říkala 😁
    Zuzana Mášová jj, pleny vypadaj úplně luxusně Luci, to mám taky nejradši a povlečení světlé je taky žůžo, teď tam visí Petrovo světlý košile a to je taky pokoukání:))
    Jana Vozková Já kvůli tomu vozím prádlo na chalupu a těším se jak ho budu venku věšet.
    Zuzana Mášová no to je pecka, heslo šňůrám zdar
    Jana Krapítko I já vozím prádlo na chalupu a krásně voní

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše slova:)

Oblíbené příspěvky